HTML

realdream

Nyilvános jegyzeteim dolgokról melyeket megéltem de hihetetlenek. Amolyan ezoterikus izé. Jelenleg írom, szerkesztem, miegyéb.

Friss topikok

  • Sirgitsik: Szia! Igen, lesz kérdésem, de még csak fogalmazódnak! :) Szép decembert! (2008.11.30. 11:06) Breaking news
  • Jimmyx: Na én itt :) csak grafománkodj nyugodtan :) Jimmy (2007.10.22. 21:32) Eloszo

Feedek

XML

A Buszparkolo.



Az elso kilepest azonnal le kellett ellenoriznem, ugyanis emlekeztem, hogy a hazunkkal szemebeni hegyoldalon egy nagy csomo buszt 'lattam' mikor kileptem magambol.
Vizsga utan egybol hazamentem, es alaposan vegigneztem a szembelevo hegyet.
Es lon. A szemkozti hegyen kiderult, van egy buszparkolo, nem is egy, vagy husz busszal, mindenfele szinben es meretben, de a hegyen levo fak eltakartak, es amugy is eleg tavol volt ahhoz, hogy szembetunjon. Ahhoz meg vegkepp messze volt, hogy csak ugy a mindnenapokban feltunjon.
Amugy elegge sokkolt a helyze. Mint emlitettem, anyuhoz atmenve nem igazan fogadott megerto szo. Egyetlen evfolyamtarsamnak emlitve szinten nyugtalan pillantasokkal kisert elnagyolt valaszt kaptam. Jobbnak lattam hallgatni, es onmagamban feldolgozni az esemenyeket.
A masik amit emlekszem, lattam, az az alattunk lako lakasa volt. Mindent latta; a butorokat, a flakat, a tapetat, az ajtofelfakat. Meg a heten becsongettem hozzajuk, mondvacsinalt uruggyel. Soha nem jartam azelott naluk. Es olyan volt, ahogy en azt meglattam.

A testenkivuli elmeny az erzekek hatekony kivetitese. Meg par ilyen ellenorzest megtettem az elso alkalom utan, azutan kezdtem megnyugodni. Vegul is nagy baj nem tortent, egyben vagyok, a vizsgam is sikerult.

Leave a comment · 1 trackback


Trackback address for this post::

https://realdream.blog.hu/api/trackback/id/tr7927771

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mass ProFlex Price 2019.04.09. 08:07:38

A legerősebb nők - Postmode

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása