HTML

realdream

Nyilvános jegyzeteim dolgokról melyeket megéltem de hihetetlenek. Amolyan ezoterikus izé. Jelenleg írom, szerkesztem, miegyéb.

Friss topikok

  • Sirgitsik: Szia! Igen, lesz kérdésem, de még csak fogalmazódnak! :) Szép decembert! (2008.11.30. 11:06) Breaking news
  • Jimmyx: Na én itt :) csak grafománkodj nyugodtan :) Jimmy (2007.10.22. 21:32) Eloszo

Feedek

XML

Breaking news

Ma unnepeljuk a Karacsonyt. Nekem soha nem jottek be az elore programozott erzelmeket hirdeto unnepek. Plane nem jo pl. a boldogsagot idozitve varni. Amugy sem jo a boldogsag (ugyanolyan szelsoseg mint a szomorusag), de ezt egyszer majd kifejtem.

Amit szeretnek ezen a napon mondani a kisebbik lanyomtol van. Tegnap az angyjuk eleg ideges volt (tudjatok a nok mindig idegesek karacsonykor, hogy mennyi teendo van, pedig nekem mar sikerult a nagy vacsorakeszitest meg szokasos dilit atkonvertalnom kozos jatekka meg zenehallgatassa), ultunk egy nagy onkiszolgalo etteremben, asszony elrobogott a rotyire, de elotte a gyereknek odavagta a villat meg kozolte hogy egyel mar.

 

A nagyobbik lanyom felduhodott es megkerdezte a kisebbiket: Te, miert nem szolsz az anyunak? Miert engeded hogy igy kezeljen. Mire a kisebbik: -Hat, ez az o szeretete. Ha o ezt igy adja, en igy fogadom el, ha o igy szeret akkor igy szeret. Az o dolga. Ha kiabal hat kiabal, engem nem zavar. Szoval csak ezt szerettem volna mondani. Karacsonykor a szeretetet unneplik az emberek. Hat akkor most nezzetek korul: tenlyeg igy kene unnepelni a szeretetet?

Tenyleg a szeretetet unnepeljuk? Egyaltalan unnep van? Ha szeretunk, akkor szeressunk folyamatosan. Ne idenyjelleguen csinaljuk. Es ne feledjuk: megint csak mi valasztunk, hogy eljuk meg a szeretetet. Hogyan szeretjuk a masikat es hogyan, mit cselekszunk az egesz eletunkben vegig a mi dontesunk. Errol is szol a valaszthato szabadsag. Nem-boldog, bekes, szeretetteljes napokat kivanok.

 

 

3 comment


Trackback address for this post::

https://realdream.blog.hu/api/trackback/id/tr19274106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sirgitsik 2008.11.25. 15:30:04

Szia!
Annyira, de annyira igazad van abban, amit itt leírtál. Legalábbis az én értékrendemnek, meglátásaimnak is ez felel meg. Talán azért, mert anyu nálunk is mindig nagy felfordulást csinált a Karácsonyból, leginkább a tudatba rögzült elvárások miatt... Sosem értettem, miért jó ez így!?
Az októberi Félelmek írásodat olvastam először. Kissé iránymutatás az életemmel kapcsolatban.
:) Véletlenül találtam a blogodra, bár véletlenek ugye nincsenek. Köszönöm, hogy megosztod ezeket a gondolatokat másokkal!
Szép és szeretett teljes napot!

realdream 2008.11.26. 19:47:05

Szia,

Udv ezen az elhagyatott blogon.

Hehe, eleinte sokan olvastak, de ez lustasagom miatt jelentosen valtozott.

Orulok, hogy elert hozzad az uzenet, es tetszik, plane valami hasnzalhatot latsz benne.

Barmi kerdesed van, ird, meg, ha tudok valaszolok.

Sirgitsik 2008.11.30. 11:06:07

Szia!

Igen, lesz kérdésem, de még csak fogalmazódnak!
:)
Szép decembert!
süti beállítások módosítása