HTML

realdream

Nyilvános jegyzeteim dolgokról melyeket megéltem de hihetetlenek. Amolyan ezoterikus izé. Jelenleg írom, szerkesztem, miegyéb.

Friss topikok

  • Sirgitsik: Szia! Igen, lesz kérdésem, de még csak fogalmazódnak! :) Szép decembert! (2008.11.30. 11:06) Breaking news
  • Jimmyx: Na én itt :) csak grafománkodj nyugodtan :) Jimmy (2007.10.22. 21:32) Eloszo

Feedek

XML

Eloszo

Ahhoz, hogy blogoljon az ember az kell, hogy az ember gyermeke exchibicionista es grafomanias is legyen, valamint szorgalmas, aki rendszeresen beir, es fenntartja olvasottsagat. Mindez egyszerre Istenadta adomany.

Namost nekem elobbi van, utobbiakkal nem vagyok tulzottan kivertezve. Kb ket eve kacerkodok a gondolattal, hogy megirom azokat a dolgokat, amelyek tortentek velem eddig, merthogy tobb jel (majd elmeselem kesobb mit hivok jelnek) is arra utalt, hogy jo lenne ha megosztanam ezeket a dolgokat a tobbiekkel, ugy alezanc.

Szerintem a blog erre marha jo. fogod, megirod azt otthagyod. Aki ideteved, es elolvassa, annak esetleg segit valamiben, de az is lehet, hogy nem. Lehet, hogy kerdeznek paran, de lehet, hogy nem. Jelen allapotomban mostmar ugy erzem, en eleget lustalkodtam, ugyhogy erot veszek magamon.

Arra is jo a blog, hogy az ember ne legyen zavartatva azzal, hogy a jelenlegi allas szerint sokak szerint vitatott, illetve viccesnek tuno dolgokat irjon le. Egyszoval ha kirohogik, legalabbnem hallom. Ugyanis meg most, jelen allapotomban is sokszor ketsegek gyotornek, vajon mi is tortent velem, vajon nem csak vegigalmodtam az utobbi 17 evet. Bar J. es L. (ha ramtalaltok skacok, ABC sorrend ok?) vegig komolyan vettek es segitettek, sot egyutt dobbentunk az egyezosegeken amiket megkaptam es amiket ok talaltak, akkor is el kell ismernem, hogy miket leirok sokaknak viccesen fognak hatni. Hat gyerunk, nyugodtan nevessetek. Vegul is, ha vegigolvasol, a lenyeg abszolute az, hogy ugy teljessegeben minden tok mindegy.
Tehat annak jelentosege nem sok, hogy en szegyenloskodom, te meg nevecc, vagy leirom a frankot te meg komolyan veszed. Mi dontunk: szabadok vagyunk. Vegul is errol szol az egesz jatek.

Teljes inkognitot nem garantal ez az egesz, de sem a szuleim, sem a csaladom se barataim nem tudnak egykonnyen visszaazonositani, igytehat nyugodtan irhatom a frankot. Ha meg ramtalaltal, kerlek, ne leplezz le. Jo ez igy, es most es itt ezt szeretnem.

Szoval udv neked, kedves latogatom, ha kedved van, olvasd el, oszt ha van kerdesed, akkor ird meg jol. En meg majd elolvasom es majd valaszolok elobb-utobb.

1 comment

Tags: élet halál ezotéria álom valóság izé real dream ezotérikus testen kívül másvilág halottaskönyv


Trackback address for this post::

https://realdream.blog.hu/api/trackback/id/tr3327743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jimmyx 2007.10.22. 21:32:58

Na én itt :) csak grafománkodj nyugodtan :)

Jimmy
süti beállítások módosítása