HTML

realdream

Nyilvános jegyzeteim dolgokról melyeket megéltem de hihetetlenek. Amolyan ezoterikus izé. Jelenleg írom, szerkesztem, miegyéb.

Friss topikok

  • Sirgitsik: Szia! Igen, lesz kérdésem, de még csak fogalmazódnak! :) Szép decembert! (2008.11.30. 11:06) Breaking news
  • Jimmyx: Na én itt :) csak grafománkodj nyugodtan :) Jimmy (2007.10.22. 21:32) Eloszo

Feedek

XML

Az elso ejszaka

Szoval, ugy kezdodott, hogy egyetemre jartam, es vizsgaidoszak volt.

Mindig is gond volt szamomra, hogy nappal vagyunk fenn, ejjel meg alszunk. Akkoriban ez szamomra olyan gond volt, hogy nem birtam ejjel aludni, nappal meg nem fogott az agyam. Ejjel viszont  mint a beretva, olyan volt a buksim.
Emlexem, elso eves voltam, meg nagyon komolyan vettem a dolgokat. Mindenbol jelest szerettem volna, mert azt hittem, hogy akkor az jo. Amugy nem rosz, ha tanul az ember. Tenyleg elesiti az elmet. De en nem tanultam. Valahogy mindig elodaztam a dolgokat, meg elsoben is. Felkeltem 11 korul, mentem jobbra, mentem balra, tv-t neztem, aztan tengtem-lengtem egesz nap. Este beleneztem a konyvbe, de igazan nem turboztam fel magam, valami mason megakadt a szemem es megindokoltam magamnak jol, hogy akkor most meg miert is van meg boven idom, es miert foglalkozhatok inkabb azzal a dologgal, mint a vizsgaval.

Igy tortent ez most is. Ha jol emlexem, volt 6 napom, az elso 3 napom ugy tellt, hogy le'zengtem. Masodik felev volt, szigorlat volt. Ez azt jelenti, hogy az addigi osszes, 1 evi anyagbol barmit kerdezhettek.
Az utolso 3 napon aztan elkezdtem komolyra venni. Ilyekor mar annyira kozel van a krizis, annyira egeti az embert a dolog, hogy mejon a muzsa. Na akkor beindulnak a raketak, es megjon az ihlet a tanulashoz.

A komolyra veves rendszerint ugy zajlott, hogy felebredsz, kezedbe veszed a konyvet, az osszes jegyzetet es a szamitasokat es olvasod, es csinalod es tanulod. Orankent 10-12 oldalt meg lehet tanulni. Delutan par ora alvas, ejjel par ora alvas, de vegig tanul az ember. 3-4 nap intenziv tanulassal siman be lehent nyomni 800-1000 oldalt, persze nem lexikalisan (nem szorol szora) hanem  megertve es megtanulva a lenyeget, atveve a szamitasokat, szoval minen, ami kell a vizsgahoz. A memoritereket az utolso napra kell hangynom, amugy elfelejtem. Lenyeg, hogy van a fejedben egy logikai frame az adott targyrol es tele van tolva a buksid memoriterre. Olyan nagy baj ezzel nem lehet mar a vizsgan. Kiveve a szaros tantargyakbol, ahol tablazatokat kell megtanulni. Logikai keret nelkul nagyon nehez nekem boldogulni.... De vegul is megvoltak azok a vizsgak is... Pl. doktorin volt egy olyan tantargy, amit utaltam, mert tele volt memoriterrel; gazdasagtortenet. Mindig is utaltam a tortenelmet, mindig kinoztak a kiralyok szamaival, meg hogy mettol meddig elt, meg hogy mettol meddig gyilkolt. Ez engem annyira nem erdekelt, hogy na. Ez egy kb 1500 oldalas konyv volt, a kokorszaki embertol napjainkig vegigvezetett a tortenelmen es annak gazdasaggal kapcsolatos vonatkozasain. Rament 4 nap intenziv tanulasom, de a vegere megszerettem a tortenelmet.

Vegre megvolt a logikai keret, a dolgok egymasba aramlasanak vizualis mintaja, amire nagy nehezen felakasztottam par evszamot, aztan remeltem a legjobbakat. Prof jelest adott, mert kentem vagtam, hogy mi mit alapozott meg, mi miert volt alapja a kovetkezo pontnak es nem kerdezett egyetlen evszamot sem. Ez volt a szerencsem. Szoval csak javaslom kiprobalasra a robosztus meretu tanulast. Olyan kapcsolodasokra lel az ember, amit addig nem fedezett fol, mert 3-5 oldalankent elaprozva biflazott. Igy van ez a matekkal is. Mikor eljutsz a halamzelmelettol az improprius integralig 5-6 nap alatt, a mateknak olyan osszefuggeseit latod meg, amit addig soha, hiszen maskor evek vagy honapok valasztottak el egyes teruleteitol, mostmeg egyben, egy impulzusban latod meg a dolgokat.
 


Hogy hogy maradtam egyben ennyi napig par ora alvassal? Zoldteaval. Nagyon jo, probald ki. Gunpowder minden mennyisegben :) Na, de komoyra veve, sok es sokfele zoldtea neha tejjel: no csersav.

Jajj, elkanyarodtam. Szoval igy ment ez a mostani vizsga eseteben is, emlexem eljott az utolso este, reggel 4 ora volt. Szokas szerint lefekudtem 2 orat pihenni.

Hozza kell tennem, hogy azokban az idokben J. es L. baratom agykontroll lazban eltek. Engem elegge taszitott, mert elotte par evvel en voltam mar ilyen sok emberes tomegpszichozisos izeken de rendre nem szerettem oket. Emberek felugralnak meg halelujaznak, en meg csak kapkodom a fejem, es orulok, hogy kin vagyok a terembol.

Namarmost igy voltam az agykontrollal is; J. es L. aranyosak voltak az osszejoveteleinken amikor beszelgettunk, aztan ok nyomtak az alfahangot es feledatokat csinaltak; embereket kepzeltek el maguk ele es diagnosztizaltakmeg ilyenek. En elvoltam kozben koztuk, videoztam vagy teaztam, neha neztem oket, elegge szorakoztatoak voltak.

Na szoval, lefekudtem a pamlagomra, es volt 2 oram, akkor kelni kellett, furdes, oltony, busz. Keves ido, de eleg, delutan lehet szunyokalni mar a vizsga utan. Emlekeztem, hogy  van az agykontrollban egy ellazito gyakorlat, amely elobb a labakat, fejet miegyeb lazit el, aztan utana van valami szoveg. Gondoltam miert ne probaljam en is ki, hatha ez fog engem a tokejre vinni uszkve 5 ora mulva. Na, ahogy belekezdtem, ereztem nem jo ez igy, es elkezdtem felulrol lefele: eloszor a hajam, fejborom, arcom, torkom lazitottam el, es ez igy ment lassan, de biztosan lefele, hason (de belul is es vegul a labam is). Eleg gyorsan ellazultam. Megjegyzem az arcunkat es a szemunket a legnehezebb ellazitani, aztan a torkunkat. Ha ezek megvannak, egesz konnyen megy az egesz.

Miutan ellazultam, elkepzeltem egy gyurut, ami elindul a fejemnel (mint hullahopp karika, vagy jo meretes frizbi) es lassan lefele csusztattam, lezarando az ellazult reszeket, es elkepzeltem, amin atmegy, azt teljes testmetszetben ellazitja. Letoltam a karikat a fejemtol a labamig. Emlexem ellazultam.

Es ekkor tortent meg: egyszer csak zugott a fulem es kinn voltam magambol. Igen, ahogy azt a teveben is mutatjak. Kb 1 meterre magamtol ereztem magamat, es mindent lattam es hallottam a kornyeken. A fulzugas a kilepes pillanataban elmult.

Irtozatos ijedtseg lepett meg. Addig ugyanis nem izgattak nagyon ezek az ezo-dolgok, nagyon nem is tudtam, mit is elek at. 17 eve meg nem volt ekkora nagy divat ez az egesz. Anno amugy materialista csaladban nevelkedtem, anyu csak angyritkant ment el karacsonykor szipogni a templomba. Itt megint nagyon sokan voltak es mindenki szomoru volt, kozben meg a jezuska megszuletesenek oromunnepe vagy mi. Ezt soha nem ertettem, miert jo amugy ez a nagy szomorusag a templomokban. Mas aszonygya ahitat. En maskep kepzelem az ahitatot.
 

Na szoval ott lebegtem magam felett es ijedtemben fel akartam ebredni. Ehh, hat kurvara nem sikerult. Gondoltam megfordulok. Hat az sem. Szoval megeltem azt, hogy nem tudok megmoccanni. Gondoltam atorditok anyunak, hogy segitsen. Hat persze, hogy meg sem tudtam nyikkanni. Szoval ott lebegtem magam felett, aztan gondoltam, na jol van, akkor most igy maradunk. Kezdtem megnyugodni az ijedtsegembol, probaltam megnyugodni es megerteni az uj helyzetet. Azt hittem agyverzes vagy vlami ilyesmi... Gondoltam majd rendbejovok, azt csak lesz valami.

Ekkor megmozdultam magam magam felett, es atlibbentem a falon. Lattam, ahogy a masok szobaban anyu alszik. Megnyugodtam, nincs baj. Jo csond volt, visszaaramlottam a szobamba, es lassankent osszekapcsolodtam magammal. Fogtam, felebredtem. Atmentem anyuhoz: emlexem ijedten meseltem, hogy nagyon rosszat almodtam meg hogy nem birtam mozdulni meg hadartam valamit. Anyu mormogott hogy hanal van es majd reggel mondjam el, de most aludjunk.

Ez volt az elso este. Kesobb csorgott az ora. Nekem kelni kellett, furdes. A buszon tallkoztam ZS.-vel az evfolyamtarsammal. Eleg jo fejnek tunt a ficko, annyira nem ismertem, de valakinek el kellett mondanom. Annyira feszitett az egesz...

Belekezdtem, elmondtam, hogy aludtam es kileptem magambol, aztan lattam az arcan hogy kisse hulyenek nez. Mondott par diplomatikus mondatot, hogy jobban leszek, biztos rosszat almodtam, aztan elhallgattunk. Az volt az elso es utolso nap sok ideig, hogy barkinek is megnyilvanultam volna a dolgaimrol.

A vizsga megvolt, jeles lett, aztan hazamentem, elaludtam. Anyu jott haza, gondoltam elmeselem a dolgokat, aztan meggondoltam magam... Eszembe jutott ZS. ertetlen feje. Kell a fenenek az a tekintet megegyszer...

Szoval ez volt a kezdete a kovetkezo, durvan 8 evnek, mikoris akarva-akaratlanul amolyan Mezga gezakent felfujthato urraketa nelkul turat tettem eloszor magamban, kaptam jo sok tant es mindenfele erdekes dolgokat eltem at. Vegul is nem rossz, komplett vilagnezetet es eletfilozofiat kaptam, ami azert kirely dolog. Osszesen 3 emberrel osztottam meg eddig az elmenyeimet, osszesen az elmenyeim kb. 30%-at. A tobbi megoszthatatlan (elmondhatatlan), vagy gondoltam mar annyira hihetetlen, hgoy inkabb nem idegesitettem azt a 2 fo es 1 mellekbizalmast a dolgaimmal.

Valami semi-materialista magyarazat van erre, amit leirtam, valahol megvan a link, majd legkozelebb berakom.

De vegul is mindenre van materialista magyarazat.

Na, mara ennyit, remelem teccett.

udv

Leave a comment · 1 trackback


Trackback address for this post::

https://realdream.blog.hu/api/trackback/id/tr5127765

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Http://abacusformación.com 2018.11.25. 12:39:02

Fesztiválozók és leárazás-fanatikusok figyelmébe: sátor, hálózsák és fekvőhely egy húszasért. A nagy kékség akcióz! - Budapest Butik

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása