HTML

realdream

Nyilvános jegyzeteim dolgokról melyeket megéltem de hihetetlenek. Amolyan ezoterikus izé. Jelenleg írom, szerkesztem, miegyéb.

Friss topikok

  • Sirgitsik: Szia! Igen, lesz kérdésem, de még csak fogalmazódnak! :) Szép decembert! (2008.11.30. 11:06) Breaking news
  • Jimmyx: Na én itt :) csak grafománkodj nyugodtan :) Jimmy (2007.10.22. 21:32) Eloszo

Feedek

XML

Miert nem haszalok ekezetet?

Ahh.. jo kerdes. Tudom, fokabel meg orok. Mindig is utaltam az ekezeteket. Szerintem minden atlagos ember kitalalja a kontextusbol mirol is van szo, ha nem erti akkor meg rakerdez. Persze, tudom a nyelv finomsagai meg megorzese meg ilyenek.
Sajna bocs, ez az en blogom, itt nem lesznek ekezetek. kb 10 eve emailezek a heverokkal, soxor az uzletben is ekezetek nelkul, egesz jol megertjuk egymast.
Amugy is ,szerintem ez az ekezetesdi el fog tunni ugy 30 even belul. Akkor mar nem lesz akkora bun a dolog, mint most.

Ha erom lesz, es kedvem, amugy is  az egesz izet leforditom angolra, azt akkor nincs gond. Ha valakit nagyon zavar amugy jelentkezzen, oszt lesz o itt admin es kijavithassa az ekezeteket. Addig ez a blog legfokeppen a gondolataimat fenykepezi le, nem pedig nyelvtani alapvetesekkel foglalkozik. Bocs, minden magyarnyelvornek. Ahol ugy erzem, hogy felreertheto, ott belenyomok majd repuloekezetet.

Kb az elso 20 perc, ami rossz az ekezetek nelkuli olvasasban. Csak kibirod, nekem meg orokke keresgetni kene az ekezetes betuket a klavin. Thanks for your efforts.

Ha mar a formasagokkal foglalkozunk. Vegigneztem ennek a blogmotornak a lehetosegeit. Sok ficsur van benne, es szepen lehet dizajnolni. Az alapsablonrol leszedtem azt autos fotot, bar tok jo, es realdream-szeru, meg elkezdtem varazsolni, de meguntam. A fene fog itt dizajnolni. Elvegre nem akarok semmit eladni. Feltettem az egyik kedvenc fotomat finnorszagbol. Kicsit giccses, de alomszeru es megis valodi. Tenlyeg ilyen az ejszaka ottan telen. Korbe lehet ulni, inni a koskenkorva viizit, es beszelgetni, meselni....

Na akkor mar bele kene kezdeni legalabb az elso ejszakaba... marhogy a lenyegrol beszelni, ma'rha van lenyeg.

Leave a comment


Trackback address for this post::

https://realdream.blog.hu/api/trackback/id/tr127747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása